?استاندار خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر و با شرایط موجود، تعامل و همکاری، شاه کلید مدیریت اجرایی است.
ملانوری با بیان این مطلب در جلسه هم اندیشی رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان خاطرنشان کرد: اگر قرار است در زمینه های مختلف به موفقیت دست یابیم باید همه حوزه های قضایی، اجرایی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نهادهای اجتماعی، مؤسسات خیریه، احزاب، گروه ها و همه آحاد مردم در کنار هم باشند.
?وی تصریح نمود: کسی که برای پذیرش یک مسئولیت، حکم می گیرد و به شغلی منصوب می شود، به هر حال مکلف به اجرای وظایفی است که به عهده دارد.
?استاندار تأکید کرد: اگر اعتقاد قلبی به خدمت واقعی داریم و کار برای مردم را ارزش می دانیم پس باید بپذیریم که همه قوا و توان خود را در این راه هزینه کنیم.
?ملانوری گفت: ما همه به هم وابسته ایم و باید در اجرای امور همبستگی داشته باشیم.
وی با تأکید بر این که مردم همه ما را دولت می دانند، اظهار داشت: چنانچه نماینده ای، جایی قول بدهد، به باور مردم این وعده را از نظام گرفته اند و آن را در شمار مطالبات خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار می دهند.
?استاندار متذکر شد: همه ما در یک اردوگاه واحد و تحت لوای یک فرمانده خدمت می کنیم لذا همه باید کمک کنیم این فرمانده همواره موفق باشد.
?ملانوری افزود: هدف امام از انقلاب اسلامی، حفظ حرمت و جایگاه مردم بود و ما هم وظیفه داریم برای نگهداشت این جامعه آرمانی تلاش کنیم.
?وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا خاطر نشان کرد‌: همه باید دست به دست هم بدهیم تا از شر این پدیده نوظهور رهایی پیدا کنیم.

?به گفته وی؛ کرونا با آسیبی که به همه حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی زده یک بحران جدی است پس ما باید این شرایط را به گونه ای مدیریت کنیم که مردم به زودی در فضای سالم زندگی نمایند.
?استاندار، بهره بردن از ذخایر خدادادی استان در زمینه های مختلف را نیز به تعامل همه حوزه ها منوط دانست و گفت: ما باید با انگیزه و توان در خدمت مردم باشیم و برای توسعه استان تلاش نماییم.
?ملانوری، خود را شهروند خراسان‌جنوبی نامید و گفت: از لحظه ای که این مسئولیت را پذیرفته ام، خود را مکلف می دانم که برای پیشرفت و آبادانی استان گام بردارم.
?وی تأکید کرد:در همین راستا شعار خراسان جنوبی؛ تدبیر، تلاش، توسعه را در سرلوحه امور قرار داده ام.
?شایان ذکر است؛ رئیس کل دادگستری، مدیرکل پزشکی قانونی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک، دادستان عمومی و انقلاب، مدیرکل بازرسی، دادستان نظامی و مدیرکل جدید و قدیم زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان در این حضور داشتند و طی بیانات مبسوطی، گزارش های جامعی از اقدامات و برنامه های حوزه فعالیتی خود ارائه نمودند.
?لازم به یادآوری است؛ امروز صبح و طی مراسمی از زحمات هاشمی مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان تجلیل و روشان به عنوان مدیرکل جدید این حوزه معرفی شده است.