#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: انواع مواد غذایی و ارزاق عمومی احتکار شده در شهرستان بیرجند به ارزش یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال کشف شد.

 سرهنگ جواد بخشی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اخباری را مبنی بر احتکار مواد غذایی و ارزاق عمومی در یکی از انبارها و یک واحد دامداری در شهرستان بیرجند دریافت کردند که موضوع بسرعت پیگیری شد و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی، محل کالاهای احتکار شده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این محل‌ها انواع ارزاق عمومی احتکار شده از جمله روغن، برنج و آرد را کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکار شده را بالغ بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد کردند و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق و احتکار کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی نیروی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمامی نهادها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.