?فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: آمار جرائم خشن در شش ماهه ابتدایی امسال در این شهرستان صفر بوده است و امنیتی پایدار را در این شهرستان شاهد هستیم.

سرهنگ علی پور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان طبس گفت: با تلاش کارکنان پلیس و همکاری مردم دارالمومنین شهرستان طبس در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری هیچ جرم خشنی در این شهرستان به وقوع نپیوسته است و امنیتی پایدار در این شهرستان حاکم است.

او با بیان این که از ابتدای سال تاکنون ۳ تن و ۴۳۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد است؛ افزود: عمده مواد مخدر کشف شده در این شهرستان تریاک بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۴ درصد رشد داشته است.

سرهنگ علی پور با اشاره به کاهش ۵۳ درصدی تلفات جاده‌ای در سوانح رانندگی این شهرستان؛ افزود: از ابتدای امسال تلفات حوادث رانندگی شهری بدون تغییر و مجروحان سوانح رانندگی در جاده‌ها ۴۱ درصد و در شهر ۲۶ درصد کاهش داشته است.

این مقام انتظامی با اشاره به گستردگی حوزه جاده‌ای شهرستان طبس بیان کرد: پیگیری و راه اندازی ۷ استراحتگاه موقت در محور “یزد به طبس” و ۲ استراحتگاه در محور “اصفهان”، پیگیری و راه اندازی مجتمع رفاهی خدماتی ایثار در کیلومتر ۸۵ محور”طبس به یزد”، ترمیم و روکش جاده‌ای تعدادی از محور‌های مواصلاتی و ایمن سازی تعدادی از نقاط حادثه خیز و افزایش تابلو‌های هشدار دهنده از اقدامات پلیس در جهت کاهش تصادفات جاده‌ای بوده است.