مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به تاکید مقام معظم رهبری و دولت بر ایجاد ارتباط تنگاتنگ مسئولان با مردم و مراجعه کنندگان اشاره و تصریح کرد: برگزاری نشست ها با جامعه فرهنگی، هنری و مسجدی استمرار یابد و با اکرام مراجعه کنندگان همت خود را برای حل مشکلاتشان به کار ببندید.

پنجمین جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی شهرستان های تابعه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، معاونین اداره کل و روسای ادارات شهرستان ها صبح یکشنبه ۱ دی ماه ۹۸ برگزار شد.
ناصر نبی زاده در این جلسه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، عنوان کرد: اصلی ترین وظیفه ما در این فضا، ایجاد بستری برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است. به گفته وی این حضور علاوه بر نشان دادن قدرت نظام جمهوری اسلامی ، همراهی مردم را به تصویر خواهد کشید.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نزدیکی ایام دهه فجر، خطاب به روسای شهرستان ها عنوان کرد: در کنار فعالیت های خود، برای برگزاری هر چه باشکوه تر جشن دهه فجر نیز برنامه ریزی داشته باشید. همچنین پیشنهادات خود برای سال آینده را با توجه به جامعه فرهنگی و هنری هر منطقه مد نظر بگیرید. وی ادامه داد: رایزنی هایی را با سازمان های برنامه ریزی شهرستان ها برای تکمیل زیرساخت ها و پروژه هایی که بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند داشته باشید تا سال ۹۹ شاهد به سرانجام رسیدن آن ها باشیم.
در ادامه جلسه روسای ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان ها و معاونین اداره کل ، نظرات، پیشنهادات و مشکلات حوزه خود را بیان نمودند.