خراسان جنوبی مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان خراسان جنوبی در ۹ محور برگزار می‌شود.

سجاد رضایی، امروز سه‌شنبه ۹ دی در جمع خبرنگاران از همه رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد و افزود: زمان ارسال آثار تا ۳۰ دی ‌ماه جاری است و افراد می‌توانند آثار مربوط به بازه زمانی دی‌ ماه ۹۸ تا پایان دی‌ امسال را ارسال کنند.

وی هدف از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر را افزایش و غنی‌سازی فرهنگ رسانه انقلابی بین اصحاب رسانه، ایجاد فضای رقابتی مثبت، تزریق نشاط و امید به جامعه در کنار بیان مسائل و مشکلات صنفی حوزه اطلاع رسانی و معرفی آثار برتر به جشنواره کشوری عنوان کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: آثار در قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، پوستر و کاریکاتور، گزارش رادیویی و تلویزیونی، موشن گرافیک و فیلم کوتاه (ویژه شبکه‌های اجتماعی) قابل دریافت است.

وی اظهار کرد: محورهای اصلی جشنواره شامل جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، کرونا و کمک مومنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام و امیدآفرینی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

رضایی گفت: با توجه به در پیش بودن دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، محور ویژه شهادت سردار دل‌ها و تقویت محور مقاومت در این جشنواره گنجانده شده است.

وی افزود: خبرنگاران، فعالان شبکه‌های اجتماعی و تمامی علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۳۰ دی‌ ماه برای شرکت در این جشنواره به ربات این جشنواره به آدرس@rasanehkhjbot در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند یا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی بیرجند، نبش معلم ۶۲، سازمان بسیج رسانه ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی اظهار داشت: در این ربات، مناسبت موضوعی هفته هم به‌عنوان یک محور جشنواره آورده شده که فعالان رسانه‌ای می‌توانند مناسبتی را که اثر ارسالی آنها درباره آن است، درج کنند.

وی یادآور شد: این محور پس از پایان مهلت آثار نیز فعال است و بنا بر مناسبت‌های موضوعی سال، اقدام به دریافت آثار خبرنگاران خواهد کرد.