معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری دوره آموزشی “اعتیاد از نگاه دوربین” ویژه اصحاب رسانه خبر داد.

محمود رمضانی با بیان این خبر، عنوان کرد: این دوره آموزشی با تدریس حسینی از اساتید کشوری، چهارشنبه ۱۵ اسفندماه ۱۵:۳۰ لغایت ۱۷ بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که پیش از این کارگاه آموزشی «آشنایی با مفاهیم پیشگیری همگانی از گرایش به مواد مخدر » نیز ۱۸ دی ماه  برپا شد، ادامه داد: از آنجاییکه دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صدور گواهینامه دوره را منوط به تکمیل و حضور در دوره کرده است، انتظار می رود اصحاب رسانه در دوره آموزشی « اعتیاد از نگاه دوربین » مشارکت حداکثری داشته باشند.

به گفته وی حضور در این دوره ها در رتبه بندی نشریات و امتیاز آوری برای خبرنگاران تاثیر گذار است.

رمضانی با بیان این که رسانه های شرکت کننده در این کارگاه با موضوعات مختلف در حوزه پیشگیری از گرایش به مواد مخدر آشنا خواهند شد، اضافه کرد: هر رسانه می تواند انتقال دهنده این مفاهیم به جامعه باشد و برای فرهنگ سازی در حوزه مقابله با مواد مخدر اقدام کند.
گفتنی است علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/farhang/khorasan-jonoobi اقدام کنند.