جلسه هماهنگی پیرامون برگزاری برنامه های هفته فرهنگی استان با حضور جمعی از هنرمندان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار گردید.

در آستانه هفته فرهنگی استان جلسه هماهنگی پیرامون برگزاری هفته فرهنگی استان با حضور جمعی از هنرمندان و به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
علی فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این نشست گفت: هفته فرهنگی خراسان جنوبی از ۲۳ دی ماه به مدت یک هفته آغاز و در قالب برنامه‌های این مناسبت ۱۲ رویداد در شهرستان‌های مختلف خراسان جنوبی برپا می‌شود که برنامه محوری هفته فرهنگ بیرجند، شب ۲۴ دی ماه از ساعت ۱۸ همراه با برنامه های فاخر هنری و اجرای هنرمندان برجسته استان با حضور عموم مردم اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه این برنامه شامل موسیقی سنتی خراسان جنوبی، معرفی آداب و آئین‌های مردم استان و… با استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی خواهد بود گفت: سیاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مبتنی بر این است که از ظرفیت های داخل استان استفاده شود تا ضمن حمایت از هنرمندان بومی، گرایشات عمومی بیشتر به سمت و سوی فرهنگ غنی خراسان جنوبی گسترش یابد.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور