سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی به اهمیت توجه به غنا و محتوای هنر تأکید کرد و گفت: متأسفانه امروزه دیده می‌شود فرهنگ غرب با هنرهای مختلف خود آنچه را مدنظرشان بوده را به خورد نوجوانان و جوانان جامعه ما می‌دهند بنابراین باید هنرمندان جامعه با تولید آثاری فاخر و جاذب برای جذب بیشتر نسل جوان دست به کار شده و هنری را که تلفیقی از هنر، فناوری و علم باشد، ارائه دهند.

فاطمه آرامجو،  در جمع خبرنگاران در ارتباط با هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: هفته هنر انقلاب اسلامی همزمان با سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی، شهید اهلم قلم بوده و یکی از ضروریات برگزاری این هفته گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار است.

وی ادامه داد: همچنین هفته هنر انقلاب اسلامی فرصت خوبی برای قدردانی از هنرمندانی بوده که در عرصه‌های هنری مختلف در راستای اشاعه فرهنگ انقلابی و اسلامی تلاش و هنر خود را مصروف و انقلاب را در قالب هنر به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب معرفی کرده که بسیار ارزشمند است.

سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان‌ جنوبی با اشاره به اینکه حوزه فرهنگی و هنری در ترغیب نسل سوم و چهارم انقلاب و آشنایی آن‌ها با فرهنگ، اهداف و آرمان‌ها انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی دارد، یادآور شد: کمبودهایی نیز در این حوزه‌ها وجود داشته که از جمله آن می‌توان به بهره‌مندی کمتر از عرصه‌های فضای مجازی و اینترنتی نوین اشاره کرد.

آرامجو با بیان اینکه متأسفانه در تولید محتوایی که نسل کنونی آن را می‌پسندند دچار ضعف هستیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر ضائقه نسل جوان بیشتر به سمت فضای مجازی سوق یافته باید حوزه فرهنگی و هنری نیز از این فناوری استفاده کرده تا نسل جدید را با فرهنگ ایرانی و اسلامی ترغیب سازند.

وی به اهمیت توجه به غنا و محتوای هنر تأکید کرد و گفت: متأسفانه امروزه دیده می‌شود فرهنگ غرب با هنرهای مختلف خود آنچه را مدنظرشان بوده را به خورد نوجوانان و جوانان جامعه ما می‌دهند بنابراین باید هنرمندان جامعه با تولید آثاری فاخر و جاذب برای جذب بیشتر نسل جوان دست به کار شده و هنری را که تلفیقی از هنر، فناوری و علم باشد ارائه دهند.

سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان‌ جنوبی به هنر موسیقی ایرانی اشاره داشت و افزود: متأسفانه امروزه موسیقی اصیل ایرانی در حال فراموشی بوده که باید به آن توجه و به روزرسانی شود.

آرامجو با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری مبنی بر گام دوم انقلاب، یادآور شد: با توجه به این بیانیه باید در عرصه‌های مختلف از ظرفیت جوانان استفاده شود بنابراین در عرصه هنر نیز با تلفیق علم و فناوری می‌توان در راستای گام دوم انقلاب گام برداشت.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله