مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۲۸۰۴ فرصت شغلی در بخش کشاورزی، دامپروری، صنایع‌دستی، فعالیت‌های صنعتی، معدنی و خدمات در راستای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت ایجاد و راه‌اندازی شده است.

رضا سلم‌آبادی اظهار کرد: سال گذشته ۲۸۰۴ فرصت شغلی در بخش کشاورزی، دامپروری، صنایع‌دستی، فعالیت‌های صنعتی، معدنی و خدمات با اعتبار ۵۱ میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان در راستای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت ایجاد و راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد فرصت شغلی، ۲۳۵ نفر از طریق مراکز کاریابی و ۱۸۸۳ طرح از محل منابع بانکی و ۶۸۶ طرح از محل منابع امدادی پرداخت ‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی افزود: در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و مشارکت این افراد در بهبود وضعیت اقتصادی خانوارها، طرح‌های مشاغل خانگی و خوداشتغالی در سطح استان اجرا شده است که در این راستا ۵۱ میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان تسهیلات پرداخت ‌شده است .

سلم‌آبادی گفت: فرصت‌های شغلی ایجاد شده در بین مددجویان تحت حمایت به منظور پایدارسازی طرح‌های اشتغال، تولید محصولات کیفی، کمی و توسعه مشاغل ایجادشده و اجرای فرصت‌های شغلی نقش مؤثری در راستای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت داشته است.

وی یادآور شد: سقف تسهیلات پرداختی این نهاد در بخش مشاغل خانگی با در نظر گرفتن نوع شغل، پنج میلیون تومان و در مشاغل کارآفرینی ۲۵ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بیشتر فرصت‌های شغلی ایجاد شده در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع‌دستی، فعالیت‌های صنعتی، معدنی و خدمات بوده است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله