اجرای بیش از ۲۶۰ عنوان برنامه توسط رده های بسیج در سطح شهرستان درمیان با شعار محوری بسیج خدمتگذار ملت ایران در هفته بسیج اجرا خواهد شد.

سرگرد پاسدار محمد حسین فولادی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران عنوان کرد: برای شناخت حقیقی و درست از بسیج و تفکر بسیجی باید به کلام امامین انقلاب در مورد بسیج و بسیجی مراجعه شود تا شناخت درست حاصل شود. امام خمینی(ره) می فرماید:”من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند.تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد”
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری نسبت به بسیج اشاره کرد و گفت:مقام عظمای ولایت نسبت به بسیج می فرمایند:”بسیج, یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدانها یا در جایی دیگر بیان می دارند بسیج برای دشمنان بیم آفرین و برای دوستان امید آفرین است”لذا در شرایط کنونی کینه که توسط دشمن و پیاده نظام آنها در اغتشاشات نسبت به بسیج و تفکر بسیجی دیده می شود نشانه درست بودن مسیر حرکت بسیج است.
سرگرد پاسدار محمد حسین فولادی در ادامه به برنامه های اجرایی هفته بسیج پرداخت وگفت:اجرای بیش از ۲۶۰ عنوان برنامه توسط رده های بسیج در سطح شهرستان درمیان با شعار محوری بسیج خدمتگذار ملت ایران در هفته بسیج اجرا خواهد شد.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان به برنامه های محرومیت زدایی بسیج اشاره داشت و گفت: همزمان آغازین روز هفته بسیج همایش جهاد گران فاطمی برگزار خواهد شدو جهادگران بسیجی در حوزه های مختلف عمرانی پزشکی تعمیر لوازم خانگی فرهنگی و مشاوره ای به مناطق مختلف سطح شهرستان اعزام خواهند شد.
وی در بیان داشت:اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی شامل برگزاری محافل انس با قرآن نشست های بصیرتی و تحلیم بنیان خانواده،همایش های پیاده روی خانوادگی و برگزاری شب شعر و یادواره های شهدا در قالب شهید افتخار کوچه آبروی محله در جلوی منال خانواده های شهدا برگزار خواهد شد.
وی در پایان از جمله برنامه های محوری هفته بسیج را اجتماع بزرگ متنفذین عشایر استان با میزبانی شهرستان درمیان و برگزاری اجتماع بسیجیان شهرستان همزمان با سالروز تاسیس بسیج مستضعفین یعنی ۵ آدر در مرکز شهرستان اعلام کرد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور