#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

اولین کلینیک درمان زخم استان، با حمایت سرپرست دانشگاه و همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کلینیک تخصصی بیمارستان امام رضا(ع) راه‌اندازی شد.

سید محمد موسوی میرزائی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، شب گذشته ۱۵ تیر با بیان اینکه اولین کلینیک زخم استان با محوریت تسهیل دسترسی بیماران دارای زخم‌ مزمن افتتاح شد، گفت: همواره جمعی از تلاشگران دغدغه مند نظام سلامت استان همت می‌کنند تا گوشه‌ای از مشکلات اساسی عرصه بهداشت و درمان را برطرف کنند.

، وی با اظهار اینکه در این کلینیک مراقبت و درمان پیشرفته انواع زخم‌های حاد و مزمن از قبیل  دیابتی، زخم‌ بستر، ترومایی، وریدی، شریانی، سوختگی و.. باتعرفه دولتی و هزینه بسیار پایین صورت می‌پذیرد، افزود: این مرکز واقع در بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ آماده ارائه خدمات به بیماران و مراجعه کنندگان است.

محسن نجم الدینی، معاون آموزشی بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند نیز با بیان اینکه مراقبت از زخم‌ها یکی از بزرگترین معضلاتی است که کادر درمان و نظام سلات با آن مواجه است، به دلایل ضرورت راه اندازی این کلینیک اشاره کرد و گفت: قسمتی که امروز افتتاح می‌شود، بخش کوچکی از کار است که بسته به توان، فضا، مکان و بودجه‌ای که داشتیم ایجاد شده است و برای نگهداری و توسعه آن می‌طلبد مسئولین استانی، دانشگاهی و خیرین مساعدت کنند.