#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

در این رویداد که به همت کلینیک کسب و کار آروین و اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی به صورت رایگان برگزار گردید مباحث کارآفرینی و کارتیمی توسط مهندس سعید کسرائی نیا، مشاور کسب و کار و مدیرعامل کلینیک کسب و کارآروین و همچنین مهندس حسین شورستانی منتور بین المللی استارتاپ ارائه گردید.
در این رویداد بر اصول کار تیمی، انگیزه و همت فردی، خلاقیت و ایده پردازی، مراحل ایجاد کسب و کار و همچنین رشد فردی تاکید شد.
سعید کسرائی نیا مدیرعامل کلینیک کسب و کارآروین با شاره به اهمیت کارآفرینی و خوداشتغالی در اقشار آسیب پذیر تاکید کرد: همه ی ما نسبت به جامعه مسئولیت داریم و اگر کسب و کارهای متوسط و بزرگ به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند شاهد ایجاد جامعه ای بهتر هستیم.
مدرس این دوره با بیان ۱۳ مرحله و گام برای کارآفرینی مهمترین رکن را خواستن برشمرد و تاکید کرد: متاسفانه ما در پیله ی منطقه امن ذهنی خود گرفتار شده ایم و توانایی خروج از آن را نداریم. ما راحت طلب شده ایم و حاضر نیستیم برای رشد و ارتقا فضای امن فعلی را بر هم بزنیم.
در پایان این رویداد به درخواست حاضرین مقرر شد باشگاه کارآفرینان ناشنوا با کمک و پشتیبانی کلینیک کسب و کار آروین تشکیل و پشتیبانی از کارآفرینان ناشنوا و کم شنوا در دستور کار قرار بگیرد.