این روزها در استان خراسان جنوبی با انبوهی از اخبار دولتی مواجه می‌شویم. اخباری که می‌توان به جرات گفت در خراسان جنوبی کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بوده است. انگار موتور توسعه در این استان شروع به حرکت کرده است، نه کند بلکه با تمام قدرت.

این روزها، مهندس سید علی‌اکبر پرویزی، استاندار خراسان جنوبی در یک سال فعالیت خود در این استان، معادل تمام مردان دولت در ادوار گذشته در این استان خدمت کرده است. او و تیمش که اکثرا از فرزندان این آب و خاکند با تمام قوا دست به تحولی زده‌اند که سالهاست این استان نابرخوردار طعمش را نچشیده است. گویی دیگران در این ملک برای چیز دیگری امده بودند و تیم این استاندار برای عزت و سربلندی این استان.

این روزها و در روزهای پایانی هفته‌ی دولت می‌توان اهنگ قطار توسعه‌ی استان را از زبان مردی شنید که مدت‌هاست دلواپسان برایش حواشی با رنگ و لعاب‌های مختلف ایجاد کرده‌اند. ولی گویی عزم این مدیر و مدیران تحت امرش بر ابادانی این سرزمین جزم شده است و حواشی ایجاده شده‌ نیز مانعی برای آنان نیست.

پرویزی در این استان در حوزه‌ی مدیریت عمرانی و شفافیت عمل تا جایی پیش رفت که به نظر میآید بعد از او هر کس در این استان ورود پیدا کند باید با آزمونی سخت، دست و پنجه نرم کند تا بتواند شتاب  توسعه در عرصه‌های راه، درمان، آب، معادن، مرز و دیگر حوزه‌ها را پیش ببرد.

 هفته‌ی دولت امسال در استان خراسان جنوبی، نسبت به سال‌های گذشته تفاوت‌ها واضح بود. پرویزی ماموریت  چندین ساله‌ای را ظرف یک سال به سرانجام رساند.آن هم با تیمی از فرندان همین استان. تا ثابت کند که می‌توان خدمت کرد. تا ثابت کند که برای خدمت صادقانه به مردم این سرزمین، پا در عرصه‌ی خدمت در این ملک گذاشته است و حواشی نمی‌تواند او و تیمش را از پا درآورد. این هفته‌ی دولت، به همت مردی که شاید نظیرش کمتر در مدیران استانی مشاهده شده در تاریخ این سرزمین ماندگار شد. آیندگان اتفاقاتی که در این یکساله در این استان رخ داده است را درک خواهند کرد و تاریخ خدمت را در این استان نوپا به خاطر خواهند سپرد. این روزها، روزهای سربلندی پرویزی و تیمش است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله