#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

استاندار خراسان جنوبی طی احکامی جداگانه، روسای کمیته‌های چهارده‌گانه ستاد بزرگداشت هفته دولت در این استان را منصوب کرد و برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های این هفته با رویکرد تبیین خدمات و تشریح دستاودهای دولت مردمی را خواستار شد.

 جواد قناعت ضمن تعیین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در این استان، احکام انتصاب روسای کمیته‌ها را نیز صادر کرد.

براساس احکام صادر شده مدیرکل دفتر فنی استانداری به عنوان مسئول کمیته هماهنگی افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری به عنوان مسئول کمیته شهرستان‌ها، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری به عنوان مسئول کمیته روستاها و مدیرکل حراست استانداری به عنوان مسئول کمیته حراست و امنیت منصوب شدند.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به عنوان مسئول کمیته فرهنگی، اجتماعی و برگزاری مراسم و برنامه‌ها، مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری به عنوان مسئول کمیته تولید محتوا، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به عنوان مسئول کمیته بانوان و مدیرکل بازرسی و نظارت بر عملکرد استانداری نیز به عنوان مسئول کمیته نظارت و ارزیابی، تعیین شدند.

استاندار احکام مدیرکل اداری و مالی استانداری به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی و امور اداری، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری به عنوان مسئول کمیته ویژه جشنواره شهید رجایی، مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری به عنوان مسئول کمیته اقتصادی و تحقق شعار سال و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان هم به عنوان مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی صادر کرد.

همچنین مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان مسئول کمیته مردمی و مسئول بسیج سازندگی استان به عنوان مسئول کمیته فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی منصوب شدند.

در متن حکم انتصاب روسای کمیته‌های چهارده‌گانه ستاد بزرگداشت هفته دولت آمده: امید است با هماهنگی و همکاری اعضای ستاد و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و بکارگیری امکانات و ظرفیت‌های موجود نسبت به برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های این هفته با رویکرد تبیین خدمات و تشریح دستاودهای “دولت مردمی ایران قوی” اقدام و گزارش اقدامات را به دبیرخانه ستاد مستقر در معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ارسال کنید.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور