با دعوت حجت الاسلام نصیرایی نمانیده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی؛
مهندس معتمدیان استاندار خراسان جنوبی که از ساعات بامدادی امروز پنج‌شنبه ۲۲ خرداد ۹۹ به منظور همراهی و میزبانی سفر دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به طبس آمده است؛ ساعات شبانگاهی را در کنار مردم عشق‌آباد حضور یافت.

? نماینده عالی دولت در استان خراسان جنوبی در جمع نمازگزاران مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) عشق آباد با مردم گفتگو کرد.

? نماینده مردم در خانه ملت در این جلسه گفت: با صراحت اعلام می‌کنم که در دوره مدیریت آقای معتمدیان استاندار خراسان جنوبی، خدمات شایسته ای انجام گرفته و این روحیه جهادی و حرکات انقلابی ایشان قابل قدردانی است و دعای خیر مردم همراه اینگونه مسئولان خواهد بود.

? آقای سید احمد حقانی مسئول ستاد نمازجمعه و عضو شورای مشورتی نماینده نیز حضور دارد.

حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان که مهندس معتمدیان استاندار خراسان جنوبی را به بخش دستگردان دعوت کرده است؛ به مشکلات و مطالبات این بخش رسیدگی کرد.

? مشکلات حوزه شهری از جمله توانمندسازی شهرداری، تقویت فضای سبز شهری؛ کمک به احداث مبلمان شهری؛ تامین روشنایی بلوارهای اصلی شهر؛ تقویت کمک به دهیاری‌ها؛ تامین زمین؛ کمک به اشتغال و نیز رسیدگی مشکلات کشاورزان و دامداران از جمله مواردی بود که استاندار خراسان جنوبی در گفتگوی تلفنی با مدیران عالی استان؛ دستور لازم را صادر کرد.

? به عقیده مهندس معتمدیان نیمه‌شب برای مدیران در پاسخگویی جایی ندارد و ضمن احترام به حریم خصوصی مسئولان اما امور مردم باید در اولویت کاری باشد.

? حجت الاسلام نصیرایی در این سفر ضمن حمایت از مطالبات مدیران بخش دستگردان از مسئولان خواست به صراحت خواسته‌های بخش را به نماینده عالی دولت در استان خراسان جنوبی منتقل کنند و بعد باید پاسخگوی مطالبات مردم و اجرایی شدن مصوبات سفر باشند.