امروز فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح از آمادگی کامل در همه عرصه‌ها برخوردارند

نیروهای مسلح کشور به قدرت بازدارنده تبدیل شده‌اند

 فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح از آمادگی کامل در همه عرصه‌ها برخوردارند و به یک قدرت بازدارنده تبدیل شده‌اند.

سردار محمدرضا مهدوی روز چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی استان که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در ستاد فرماندهی سپاه انصارالرضا (ع) برگزار شد افزود: نیروهای مسلح امروز آمادگی دارند برای دفاع از میهن اسلامی در هر کجایی که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب صلاح بدانند، ایفای نقش کرده و از اسلام و مسلمین دفاع کنند.

وی گفت: شهیدان با نثار جان خود به ما درس دادند که تنها راه مقابله با استکبار، آمادگی همه‌جانبه و مقاومت است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و مقاومت ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس، جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف ایستاده و مقتدرانه به جلو رفته است.

وی خطاب به فرمانده معظم کل قوا گفت: فرزندان شما در نیروهای مسلح همچنان که با ایستادگی و مقاومت، خرمشهر را آزاد کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک ایران در دست دشمن بماند، امروز نیز همه‌جانبه تا پای جان این آمادگی را دارند که گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب در هر عرصه‌ای که ایشان صلاح دیدند و اشاره کردند با تمام وجود در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی جانفشانی کنند.

سردار مهدوی افزود: با شهیدان عزیزی که با مقاومت و نثار جانشان، خرمشهر و خرمشهرهای دیگر را بعد از دفاع مقدس فتح کردند، پیمان می‌بندیم که در عمل نخواهیم گذاشت پرچم عزت و سربلندی یک ملت بر زمین بماند بلکه این مسیر را ادامه خواهیم داد.

وی گفت: امروز فرزندان، برادران و نسل‌های بعد از شهدا مقتدرتر از گذشته در تمامی عرصه‌ها حضور پیدا کردند لذا با افتخار می‌گوییم با پیشرفت‌هایی که در همه عرصه‌ها به‌ ویژه عرصه دفاعی با حضور نیروهای مسلح به وجود آمده و این مسیر را با اقتدار و قدرت ادامه می‌دهیم، اجازه کوچکترین تعرض به میهن اسلامی را نخواهیم داد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج و فراجا ثابت کردند که هرگز به دشمن و مزدوران داخلی اجازه نخواهند داد با قدرت‌طلبی خدشه‌ای به انقلاب اسلامی وارد کنند.

سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس (سال ۱۳۶۱) است که در تقویم رسمی کشور روز “مقاومت، ایثار و پیروزی” نام دارد.

مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های منتخب نیروهای مسلح مستقر در خراسان جنوبی امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، فرماندهان نظامی و انتظامی، رئیس کل دادگستری و اعضای شورای تامین استان به میزبانی سپاه انصارالرضا (ع) در بیرجند برگزار شد.

نظیر این مراسم به مناسبت سوم خرداد در سایر شهرستان‌های استان نیز برگزار شد

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور