نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی خطاب به سردار غیاثی: مسئولیت شما در مشاورت فرمانده کل سپاه پاسداران برای کشور مایه برکت است/ مردم، ارادتمندان و بسیجیان تمنای دیدار نزدیک حضرتعالی را دارند

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه مسئولیت جدیدی که امروز بر عهده دارید هم برای شما و هم برای مردم و کشور ما مایه برکت است، گفت: امیدوارم تا هماهنگی هایی صورت گیرد تا اقشار مختلف مردم خراسان جنوبی از جمله بسیجیان، حضرتعالی را از نزدیک زیارت کنند و این حسرت در دل آن ها باقی نماند.

حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با سردار غیاثی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مسئولیت جدیدی که امروز بر عهده دارید هم برای شما و هم برای مردم و کشور ما مایه برکت است.

 

وی افزود: از اینکه بزرگواری کردید و به این استان آمدید، دوستان خود را در این استان خوشحال کردید که در این خصوص از شما تشکر می کنم.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: از سال ها قبل ما درخواست دیدار شما را داشتیم اما اگرچه توفیقی حاصل نشد و این دیدار دیر بود ولی با توجه به اینکه در هفته دفاع مقدس واقع شده، بسیار مناسب است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: مسلما دوستان و ارادتمندان از قشرهای مختلف از جمله بسیجیان تمنا دارند تا شما را از نزدیک ببینند و از فرمایشات شما بهره مند شوند که امیدواریم در صورت مصلحت چنین شرایطی فراهم گردد.

 

وی بیان کرد: اگرچه شرایط کرونا محدودیت هایی را ایجاد می کند اما به خواصی که آرزو دارند تا شما را از نزدیک ببینند، می توان فرصتی داده شود تا از فرمایشات و گفتار شما استفاده کنند مخصوصا در شرایطی که بیش از هر چیز مسئله امیدواری و روحیه مناسب جامعه مورد توجه می باشد.

 

امام جمعه بیرجند گفت: امروز جنگ اراده ها است و بقیه امور فرعی است و پیروزی با آن جامعه ای است که با روحیه بالا، اراده ای قوی داشته باشد و این رمز پیروزی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی مطرح کرد: الحمدلله خداوند به حضرتعالی این توفیق را داده است که هم دیدار شما و هم فرمایشات و گفتار شما مسئله امیدواری را که امروز مهمترین مسئله جامعه ما است را تشدید می کند.