معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: اسباب کشی و جابه‌جایی وسایل و حمل اثاثیه منزل در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی، نیازمند هماهنگی و اخذ مجوز از کلانتری محل است.

سرهنگ علی اکبر حیدری روز چهارشنبه اظهار داشت: به منظور کاهش جرایم در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی به خصوص سرقت و ایجاد فضایی امن و آرام برای شهروندانی به هر دلیل قصد ترک منزل را دارند، برنامه‌های کنترلی پلیس تشدید می‌شود.

وی افزود: هرگونه جابه‌جایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی از ۲۸ اسفند ماه جاری تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۰ باید با تاییدیه کلانتری و پاسگاه محل باشد و افرادی که قصد اسباب کشی و انتقال وسایل منزل را دارند باید مجوز لازم را از کلانتری‌ها و پاسگاه‌های محل دریافت کنند در غیر این صورت پلیس از این اقدام آنان جلوگیری خواهد کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: قرارگاه نوروزی پلیس آماده هر گونه پاسخگویی به آحاد شهروندان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۱۳۰۰ و ۲۱۸۲۱۴۰۰ در ایام نوروز است.

وی تعامل و همکاری شهروندان با پلیس را ضروری خواند و از عموم مردم درخواست کرد نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.