🔹معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی خواستار همکاری همه دستگاه های اجرایی برای برگزاری مناسب مرحله دوم انتخابات شد.
ناصر ناصری در اولین جلسه شورای اداری استان در سال جدید با تسلیت شهادت تعدادی از مستشاران ایران در سوریه و تعدادی از مدافعان امنیت در شرق کشور ، گفت: باید پاسخ دندان شکنی که سبب شادی مردم و پشیمانی دشمنان ایران اسلامی از انجام اقدامات تروریستی شود ، توسط نیروهای مسلح ارائه گردد.
🔹وی با این امید که غده سرطانی رژیم صهیونیستی در سال جاری از منطقه حذف شود، افزود: روز جهانی قدس نماد صف بندی حق در برابر باطل و یکی از ماندگار ترین یادگارهای امام خمینی(ره) است.
🔹به گفته وی؛ روز قدس، خنثی کننده توطئه های دشمن برای فراموشی موضوع اسرائیل است.
🔹معاون استاندار تصریح کرد: با توجه به سختی شرایط جوی در ۱۱ اسفند ماه سال گذشته، انتخابات بدون هیچ مشکل خاصی در خراسان جنوبی برگزار شد.
🔹ناصری با تشکر از مردم استان به جهت حضور گسترده در انتخابات، خاطر نشان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف به مرحله دوم کشیده شد که انتظار داریم مانند مرحله اول همه دستگاه های اجرایی در برگزاری آن همکاری کنند تا مانند مرحله اول انتخابات را در استان به خوبی برگزار کنیم.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور