امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای مهر تایید دیگری بر نظام جمهوری اسلامی ایران است و عزت و اقتدار نظام ما را در عرصه بین‌الملل به نمایش می‌گذارد.

مولوی سید احمد عبداللهی  با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ لازم و ضروری است افزود: یک دلیل حضور مردم این است که نباید در سرنوشت خود و کشورشان بی‌تفاوت باشند و باید به مساله انتخابات اهمیت بدهند.

وی گفت: همچنین حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان را خنثی و آنان را ناامید می‌کند.

امام جمعه اهل سنت اسدیه اضافه کرد: این حضور باعث می‌شود که دشمنان متوجه شوند مردم پایبند به نظام خود هستند و هر سال با حضور گسترده مردم در میدان‌های مختلف به خصوص انتخابات، پایه‌های نظام محکم و قوی‌تر می‌شود.

وی گفت: مردم باید هوشیار باشند که دشمنان دل به نارضایتی آنان بسته‌اند و حضور گسترده در انتخابات به این معنا است که ملت حامی نظام خود است و تاکنون در هر صحنه‌ای که مردم ما مشارکت بالایی داشته‌اند، توطئه‌های دشمنان این سرزمین نیز نقش برآب شده است.

مولوی عبداللهی با اشاره به لزوم انتخاب اصلح در انتخابات گفت: همیشه باید بهترین‌ها ملاک انتخاب انسان باشد به ویژه در عرصه‌ای که به جمع و سرنوشت کشور مربوط می‌شود.

وی اظهار داشت: براساس بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری، شخص منتخب مردم باید مردمی و دلسوز به حل مشکلات مردم باشد، مبارزه با فساد را سرلوحه کار خود قرار دهد و نسبت به مساله معیشت مردم و بهتر شدن وضعیت زندگی آنان برنامه‌های خوب و مفید را ارائه کند.

امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: مردم باید خودشان با بررسی‌های مختلف فرد اصلح را انتخاب کنند یا از افراد آگاه و مورد اعتماد بپرسند.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵ کیلومتری شرق بیرجند است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میان دوره‌­ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.