به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشـاورزی خراسان جنوبی همزمان با آغاز هفته دولت، نخستین هایپـر مالـی صندوق­ های حمایت از توسعه بخش کشاورزی با حضور رییس این سازمان، نایب رییس هیئت مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر کشور و جمعی از مدیران سازمان افتتاح گردید.

رییس سازمان جهادکشاورزی ضمن تبریک آغاز هفته دولت گفت: به منظور حمایت از روستاییان و تکمیل چرخه عملیات مالی و بانکی برای نخستین بار در کشور و به همت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان، این هایپر مالی افتتاح می­ شود.

هاشم ولی ­پورمطلق افزود: در این هایپر مالی کلیه عملیات مالی روستاییان و تولیدکنندگان کشاورزی استان از قبیل دریافت تسهیلات، عملیات بانکی و بیمه­ای به صورت همزمان انجام می­گیرد تا از این طریق روند انجام فعالیت­ های جانبی برای تولید در بخش کشاورزی تسهیل گردد.

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی افزود: با همکاری بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر کشور دسترسی به خدمات بازنشستگی از کارافتادگی و حمایت­ های اجتماعی روستاییان نیز تسهیل گردیده است تا کشاورزان برای اجرای سیاست­ های کشاورزی و روند تولید، از سطح آرامش اجتماعی بالاتری برخوردار گردند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله