#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اعطای بسته های حمایتی دولت مشروط به ثبت نام در سامانه صدور کارت صلاحیت تدریس خبر داد.
سید علی زمزم با بیان این خبر، عنوان کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی بسیاری از کسب و کارهای فرهنگی و هنری و برنامه ریزی و پیگیری های صورت گرفته در وزارت متبوع و اعلام بسته های حمایتی دولت در مساعدت به اقشار زیان دیده، به آگاهی می رساند بخشی از این اقدامات در حوزه آموزشگاه های آزاد هنری تحت پوشش و مریبان شاغل در آنها خواهد بود.
وی با بیا این که در این زمینه هرگونه اقدام برای معرفی و یا تائید اشتغال به فعالیت مربیان مستلزم ثبت نام آنان در سامانه صدور کارت صلاحیت تدریس می باشد، تصریح کرد: کلیه آموزشگاه ها و مربیانی که تاکنون در سامانه اینترنتی کارت صلاحیت تدریس به نشانی aes.farhang.gov.ir ثبت نام نکرده اند، در اسرع وقت و حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۹مهلت دارند جهت ثبت نام و دریافت این بسته حمایتی اقدام نمایند.
شایان ذکر است، ملاک و معیار معرفی مربیان جهت برخورداری از خدمات حمایتی و همچنین ادامه فعالیت آموزشی، ثبت نام و تکمیل اطلاعات در سامانه فوق می باشد.