هوالمصور

ایران سربلند این روزها در یکی از حساس‌ترین و تاریخ‌سازترین روزهای زمان ایستاده است. روزهایی که باید برای امام امت امد، ایستاد و همصدا شد. برای پاسخ کوبنده به یاوه‌گویان جهان، باید به پا خواست و فریاد زد که اینجا ایران است. موطن دلاورمردان بزرگ، موطن شهیدانی که از خون خود برای سربلندی ایران گذشته‌اند تا مبادا گزندی بر آن وارد شود.
شرکت در انتخابات، این لبیک به ندای رهبری، نماد قدرت هر ایرانی است. ندای سرافرازی که هر کس با هر تفکر، برای همراه شدن در سربلندی کشورش برای انتخاب خادم جمهور به آن لبیک می‌گوید. ندایی که همه را گرد نام مقدس وطن جمع کرده تا فریاد بزنند اینجا مردمانی از جنس اب و آینه دارد. اینجا رهبری بلند آوازه دارد که خواص و عوام، درایتش را می‌ستایند.
اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه نیز در گوشه گوشه‌ی این خاک زرخیز، برای سربلندی ایران بزرگ، بدون هیچ‌گونه سوگیری و سیاست‌بازی‌های مرسوم، چون همیشه، لبیک‌گوی امام امت خود هستند و در این میان، هنرمندان خراسان جنوبی مثل همیشه زبانزد خواهند بود و در حماسه‌ای پیش رو شرکت خواهند کرد تا نشان دهند همه در راه وطن و سربلندی آن ایستاده‌اند و برایشان لبیک گفتن به امر رهبر فرزانه انقلاب، وظیفه‌ و فریضه است. همه خواهند امد تا با رای به خادم جمهور خود، امپریالیسیم رسانه‌ای جهان را برای همیشه ساکت کنند، پاسدار خون شهیدان خود باشند و ندای ایران سربلند را در دنیا طنین‌انداز نمایند.
هنرمندان، اصحاب فرهنگ و رسانه خراسان جنوبی همیشه بر سر عهد و پیمان خود با انقلاب بوده‌ و خواهند بود و با مشارکت فعال در انتخابات پیش رو، به جهانیان ثابت خواهند کرد که ایرانمان سربلند خواهد ماند.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور