استاندار خراسان جنوبی گفت: وضعیت موجود جامعه نیازمند درک صحیح حاکم بر مدیریت است و باید با مردم صادق باشیم چرا که هر جا صادقانه عمل کرده‌ایم، موفق بوده‌ایم.

دکتر، محمدمهدی مروج الشریعه، امروز(سوم شهریور)، در پنجمین شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: تلاش‌های عادی و نحوه برخورد قدرت‌های جهانی به هر میزانی از سلطه خواهی که در ذات آن‌ها است، مدل و شکل دیگری از مدیریت را برای نگه داشت و پیروزی جمهوری اسلامی ایران طلب می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان نظام هستند، افزود: در شرایط کنونی به همکاری مردم نیازمند هستیم تا بتوانیم همچون گذشته فتنه‌های دشمن را خاموش کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئولان باید از بستر مسجد استفاده کنند، تصریح کرد: نباید در برابر نقشه‌های دشمن علیه نظام اسلامی تماشاگر باشیم.

مروج الشریعه بیان کرد: فضای مجازی می‌تواند فکر جامعه را در اختیار قرار دهد که باید از این بستر برای اطلاع‌رسانی استفاده شود.

مردم، بزرگترین دارایی نظام

وی افزود: نباید تنها کم و کاستی‌ها را به مردم منتقل کنیم بلکه باید تمام عملکردها برای مردم بیان شود.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: وضعیت موجود جامعه نیازمند درک صحیح حاکم بر مدیریت است و باید با مردم صادق باشیم چرا که هر جا صادقانه عمل کرده‌ایم، موفق بوده‌ایم.

مروج الشریعه با اشاره به اینکه شرایط فعلی جامعه به کار شبانه‌روزی نیاز دارد، افزود: مدیران باید فعالیتی جهادی داشته باشند.

وی با بیان اینکه نباید مردم از خدمات نامطلوب دچار رنجش شوند، اظهار کرد: مردم همواره پشتیبان نظام بوده که این بالاترین دارایی است.

مدیران نالایق برکنار می‌شوند

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه به شدت نیازمند نظم اخلاق فرهنگی در جامعه هستیم، افزود: کنگره دو هزار شهید استان بالاترین نظم‌دهنده مسائل فرهنگی و اجتماعی است .

مروج الشریعه ادامه داد: مدیرانی که توانایی مدیریت در وضعیت موجود را ندارند، جا به جا می‌شوند.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی جز استناد به مستندات کلام وحی، اتکا به ملت، توکل بر خدا و خودباوری نمی‌توان موفق شد.

اجازه احتکار نمی‌دهیم

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: جای تاسف است که در شرایط خاص اقتصادی امروز، انبارهایی با میلیاردها تومان کالا کشف شود و باید با مسببان آن برخورد کرد .

مروج الشریعه افزود: در خراسان جنوبی به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم کسی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را در انبارها انباشته کند.

وی با   اشاره به فعالیت ناجوانمردانه برخی شبکه های اجتماعی، یادآور شد: مدیران و همه اجزای نظام نباید نسبت به این شبکه‌ها بی‌تفاوت باشند.


انتهای پیا

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله