نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: دشمنان در هر کجای کشور که رخنه به وجود آمده است، نفوذ کرده و به مردم و کشور صدمه زده اند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید پایگاه شکاری شهید سرلشکر خلبان حسینی در بیرجند افزود: نباید تحت تاثیر اندیشه دشمن قرار گرفت و اگر موضع مخالف دشمن را بگیریم فرصت ها از دشمن گرفته می شود چون همواره دشمن از راه های مختلف مثل ستون پنجم، با استفاده از افرادی که تحت تاثیر منویاتش قرار گیرند مثل یک رخنه وارد می شود.
وی گفت: دشمنان ما چون هم فاسد، هم بی خرد و هم سلطه طلب هستند همانطور که خودشان می گویند همه گزینه ها روی میزشان است و تنها از طریقی که قادر نیستند وارد نمی شوند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: این دشمنان با همه کینه توزی که دارند به دنبال جنگ نظامی نیستند چون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در این ۴۰ سال خط و نشانی کشیده اند که دشمن نمی تواند رخنه کند اما راه های دیگر برای دشمن باز است و دشمن از هر راهی بتواند وارد می شود.
وی گفت: دشمن از نظر تفکر سلطه طلبی می خواهد بر همه دنیا غلبه پیدا کند و هر جا توانستند وارد شدند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: استکبار از طریق تریاک، هروئین، ترویج فساد اخلاقی، توسعه شرب خمر و غیره به ملت های دنیا آسیب زده است و پیشرفت را در حدی برای کشورهای دیگر غیر از خود مجاز می دانند که مجری دستورشان باشند.
وی اظهار داشت: استکبار در هر جامعه وقتی افرادی که موجب پیشرفت هستند را ببینند آنها را نابود می کنند و این ترورها برای همین است که انسان های توانمند و دانشمند را از میان بردارند تا بتوانند بر جوامع حاکم شوند.
امام جمعه بیرجند گفت: دشمنان با یک لبخند عقب نشینی نمی کنند و به دنبال این هستند تا محتویات قرآن را در جامعه کمرنگ کنند لذا از طریق جنگ فرهنگی وارد میدان شده اند.
وی ادامه داد: ایرانی که در گذشته نمی توانست سیم خاردار تولید کند اکنون بین ۱۰ کشور برتر علم دنیا قرار دارد و این برای دشمنان بسیار سخت و غیرقابل تحمل است لذا سعی دارند با فاسد کردن جامعه جلوی پیشرفت هایمان را بگیرند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: اگر سپاه و نیروهای انتظامی و لشکری نبودند، کشور نیز نبود و بسیج یک سازمان پربرکتی است که در هیچ زمانی نیروهای مسلح را تنها نگذاشته و هر زمان که کشور به بن بست خورده، کلید حل مشکل بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اصل جا به جایی مدیران و افراد کار خوبی است و به روان شدن اقدامات و کارها کمک می کند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: هرچند ممکن است در جا به جایی افراد به لحاظ عاطفی رفتن دوست انسان کمی سخت باشد اما اصل این کار خوب است و در بعضی جاها ممکن است به مصلحت باشد.
در این آیین با حضور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سرهنگ خلبان محمدرضا بهرام نژاد به عنوان فرمانده پایگاه هوایی شهید سرلشکر خلبان سید حسین حسینی معرفی و از خدمات سرهنگ خلبان حمید مصطفوی در دوران تصدی این مسئولیت تجلیل شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله