?استاندار خراسان جنوبی بر اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان نهبندان بر اساس برنامه زمان بندی تعیین شده، تأکید کرد.
معتمدیان با تأکید بر این موضوع در دیدار فرماندار شهرستان نهبندان خاطر نشان کرد: تمام برنامه‌های تعریف شده در راستای محرومیت زدایی از این شهرستان باید با جدیت دنبال شود و در موعد مقرر به سرانجام برسد.
?وی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به شهرستان نهبندان، اظهار داشت: هدف اصلی از این سفر، تأکید بر رفع مشکلات این منطقه بوده لذا باید تمام هم و غم مدیران نیز بر رفع موانع موجود در راستای تأکیدات رهبری باشد.
?استاندار متذکر شد: بخش عمده ای از این مشکلات با تدوین سند توسعه و همچنین اجرایی شدن تفاهم نامه منعقده با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت مرتفع می گردد.
?معتمدیان ادامه داد: موضوعات تفاهم نامه ستاد اجرایی و بنیاد برکت باید تا حصول نتیجه نهایی با جدیت پیگیری و دنبال شود.
?وی متذکر شد: یکی از مواردی که باید در اولویت برنامه های فرمانداری قرار گیرد، بحث پیگیری استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ به منظور آبرسانی به روستاهای شهرستان است.
?به گفته وی؛ مدت زمان تعیین شده برای بهره برداری هر چه بیشتر از این فرصت (ماده ۵۶) باید مدنظر مدیران باشد.
?استاندار در بخش دیگری از سخنانش به تعامل و همکاری بین مدیران تأکید کرد.
?معتمدیان افزود: همراهی و انسجام مدیران، بهترین راهکار برای پیش بردن سریع اهداف و برنامه هاست.
?فرماندار نهبندان نیز در ادامه، ضمن ارائه گزارش مبسوطی از وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اقدام، از اهتمام شهرستان و دستگاه های اجرایی در تکمیل پروژه ها در اسرع وقت گفت.

?بیکی در تشریح برنامه های شهرستان خاطر نشان کرد: مسکن روستایی، احداث باندهای دوم، تکمیل زیرساخت معادن، گازرسانی به روستاها از مهمترین پروژه های در حال اجرا در سطح شهرستان نهبندان است.
?وی ادامه داد: در راستایی اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه بنیاد برکت نیز از ابتدای کار (مهر ۹۸) تاکنون ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی برای عملیاتی شدن ۷۰۰ طرح پرداخت شده است.
?به گفته وی؛ احداث مرکز قرنطینه، بازار دام، واردات دام سبک و سنگین، کمک به اجرای پروژه‌های عمرانی و … از مواردی است که در تفاهم نامه دیده شده و در حال اجرا می باشد.