نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: کلینیک تخصصی بیمارستان نهبندان با اعتبار پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان احداث شد که ۱.۴ میلیارد آن را یک خیر پرداخت کرد.

 نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان شهید آتشدست نهبندان گفت: با راه اندازی کلینیک تخصصی بیمارستان نهبندان تحولی در توسعه بهداشت و درمان این شهرستان رقم خواهد خورد.

او افزود: ساخت این کلینیک تخصصی از سال ۹۹ آغاز شده و اکنون به بهره برداری رسیده است.

نخعی با تأکید بر اینکه در ساخت این کلینیک از ظرفیت خیرین نیز استفاده شده است، گفت: یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبار ساخت این کلینیک تخصصی توسط خیر محترم جناب آقای دکتر جمالی پور و حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن توسط وزارت بهداشت تأمین شد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس افزود: با توجه به افتتاح این مجموعه درمانی فضای بسیار خوبی هم از نظر فیزیکی و هم از منظر تنوع پزشکان متخصص در نهبندان ایجاد شده و با فضای ایجاد شده جدید مردم با شرایط بهتری نسبت به گذشته می‌توانند از خدمات بهداشت و درمان نهبندان استفاده کنند.

او گفت: در گام نخست تلاش شد تا با افتتاح اورژانس در بیمارستان شهید آتشدست نهبندان خدمات به صورت گسترده‌تری به مردم ارائه شود.

نخعی اظهار کرد: در گام دیگر ایجاد فضای تصویربرداری و سی تی اسکن ایجاد و گام سوم هم افتتاح کلینیک تخصصی در بیمارستان نهبندان انجام شد.

نوشته و خبرنگار : دکتر  ا . زارعی دبیر سرویس پزشکی و سلامت و ا حسن پور