?معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در بحث اشتغالزایی شایسته و قابل تحسین است.
‌؛ عابدی با بیان این مطلب در کارگروه اشتغال استان خاطر نشان کرد: این برنامه ها که در راستای ایجاد اشتغال پایدار و توانمند سازی مددجویان این نهاد صورت گرفته، خودکفایی محرومین را به همراه داشته است.
?وی با تشریح عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه اشتغالزایی محرومین استان تصریح نمود: این نهاد در بحث فرش دستبافت اقدامات ارزنده ای خوبی انجام داده است.
?به گفته وی؛ نظارت های دقیق بر روند اجرای کار از لحظه تهیه مواد اولیه تا اتمام کار، کیفیت فرش دستباف تولیدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان را ارتقاء بخشیده است.
معاون استاندار تأکید کرد: ما نیز به واسطه این اقدامات در خور توجه از این نهاد مقدس حمایت خواهیم کرد.
?عابدی اظهار داشت: با پیگیری های شخص استاندار و حمایت دولت، اقدامات خوبی در بحث ایجاد اشتغال در روستاها و مناطق محروم استان انجام شده که پیامدهای مطلوبی هم به همراه داشته است.
?وی ادامه داد: یکی از این اقدامات، واگذاری نیروگاه‌ خورشیدی خانگی به خانواده های نیازمند، اقشار آسیب پذیر و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای ایجاد اشتغال پایدار می باشد.
?به گفته وی؛ با حمایت دولت و پیگیری های استاندار، در قالب این طرح، ۷۵۰۰ پنل خورشیدی نصب و راه اندازی می شود.