#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?دستور ویژه برای پیگیری مطالبات اهالی کاظمیه بیرجنددکتر قناعت همزمان با شب شهادت حضرت مسلم ابن عقیل(ع) با حضور در جمع نمازگزاران مسجد امام سجاد(ع) محله کاظمیه بیرجند به گفتگو و بررسی مشکلات اهالی محل پرداخت.
?استاندار در این بازدید یک و نیم ساعته که با حضور نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان همراه بود، ضمن شنیدن صحبت های اهالی درخصوص مشکلات محله و مسجد، دستورات لازم را برای حل بخشی از این مسایل صادر کرد.
?فرماندار بیرجند در این برنامه درجمع نمازگزاران از احداث یک مجتمع درمانی خیر ساز در محله کاظمیه بیرجند خبر داد و گفت: عملیات اجرایی ساخت این بنا به زودی آغاز خواهد شد.
?فاضلی فرد در خصوص درخواست شهروندان محله کاظمیه برای احداث راه ارتباطی این محله به مرکز شهر نیز گفت: این موضوع نیز در دست پیگیری و بررسی است و در این راستا پیشنهاداتی در شورای ترافیک مطرح شده که ان شاء الله به نتیجه برسد، این مشکل محله نیز حل خواهد شد.
?درخواست اهالی برای توسعه فضای محل برگزاری نماز مسجد امام سجاد(ع) نیز با این توضیح به پاسخ رسید که اعتبار توسعه بنای مسجد با مساعدت استاندار تأمین خواهد شد.
?فاضلی فرد همچنین با اشاره به اینکه برای توسعه ورزش و تشویق جوانان محله به ورزش، تأکید خواهد شد که در سالن ورزشی محله وقتی برای ورزش جوانان این محل و مسجد اختصاص یابد.
?وی توجه به محلات کم برخوردار را از اهداف دولت عنوان کرد و گفت: کمک خواهیم کرد تا سیما و منظر محله نیز از این وضعیت خارج شود