مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی»با صدور پیامی این روز را گرامیداشت.

در متن پیام ناصر نبی زاده ، آمده است:
” نامگذاری ۲۷ اردیبهشت‌ماه به عنوان “روز ملی ارتباطات و روابط عمومی”، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این هنر (تخصص) را به عنوان هنر هشتم یادآور شویم و دستاوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهیم. سازمان های پیشرو، روابط عمومی را به عنوان اتاق فکر مدیران و مدیریت افکار عمومی قلمداد می کنند و با در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز مسیر شفافیت و اطلاع رسانی را برای ایشان هموارتر می سازند. در اهمیت وظیفه و جایگاه روابط عمومی ها همین بس که مولای متقیان علی (ع) در فرمان خود به مالک اشتر، او را به افکار عمومی مردم توجه می دهند و افکار توده مردم را تکیه گاه دین و جامعه اسلامی بر می شمرند.
مقام معظم رهبری نیز در توصیف جایگاه روابط عمومی ها می فرمایند :” روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد. روابط عمومی ها به عنوان رابطی بین دستگاه ها و مردم ، می توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص کننده ی روش ها و نقص های دستگاه مربوط خود باشند.”
خدمات ارزشمند و کوشش خردمندانه دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند قابل تقدیراست. اینجانب ضمن گرامیداشت این روز ، توفیق روزافزون کلیه تلاشگران و دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی را از درگاه ایزد منان آرزومندم».