? اگر این روزهای گرم گذرتان به ساختمان شیشه ای استانداری و یا واحدهای تابعه افتاده باشد شاید تعجب کنید؛ چراکه استانداری این روزها گرم‌ترین نقطه استان خراسان جنوبی محسوب می‌شود.

? قطعاً صرفه جویی برق و آب آن هم در مقیاس چند ساختمان استانداری خراسان جنوبی نتواند به کمبود این دو نعمت بزرگ در استان کمک شایان توجهی کند؛ اما نکته اصلی اینجاست وقتی در دفتر شخص استاندار یا معاونین یا مدیران یا کارشناسان تنها چند ساعت محدود کولر ها کار می کنند( آنهم در کمترین حالت ممکن) این اتفاق نشان دهنده این موضوع است که مدیران عالی و کارشناسان فهیم استانداری علاوه بر اینکه مردم را به صرفه جویی بیشتر دعوت می کنند؛ خود نیز در این راستا گام‌های مهمی برداشته اند و در شرایطی که به راحتی می ‌توانند در این گرمای طاقت فرسای میانه تابستان از کولر و وسایل سرمایشی استفاده کنند حاضر شدند در این گرما  عرق بریزند؛ اما حال مردمانی را که از این نعمات برخوردار نیستند را درک کنند.

?  ما به عنوان چند فعال رسانه ای می توانیم با سری بلند تمامی مردم استان را به این پویش اجتماعی دعوت کنیم. همین گامهای کوچک می‌تواند زمینه‌ساز گام‌های بلندی باشد که در آینده در کنار هم برای توسعه اجتماعی ؛ فرهنگی؛ اقتصادی و زیرساختی در استان بر خواهیم داشت. امروز شروع کنیم؛ همین امروز در کنار هم و فارغ از هرگونه دسته‌بندی و جناح بندی سیاسی و ایدئولوژیکی …

? همین امروز اگر قدم های کوچک اما درستی برداریم فردا می توانیم کارهای بزرگی را به سرانجام مطلوب برسانیم. استان پهناور ما هرچند در آمار و به اعتبار اعداد و ارقام استانی توسعه یافته محسوب نمی شود؛ اما خواهیم توانست با اتحاد؛ همدلی و یکرنگی بر  ابرچالش های پیش رو فائق آییم؛ اگر امروز مساله آب برای تمامی مناطق و استان های کشور تبدیل به یک مشکل شده است؛ بحران آب برای خراسان جنوبی سالهاست که به یک ابر بحران مدیریتی تبدیل شده است؛ ما باید کاری کنیم. برای کارهای بزرگ آدم های بزرگ می خواهیم. بیایید قدم‌های بزرگتری برداریم. بیایید فردای فرزندانمان را زیبا تر کنیم.

?بیایید به دور از حاشیه سازی های رسانه ای جریان خاص استان که در حال ناامید کردن مردم هستند ؛ راه جدیدی پیدا کنیم.

راهی که ما را به یک خراسان جنوبی پیشرفته می رساند…

? استانداری گام مهمی برداشته است. بیایید در کنار هم گام های بعدی را برداریم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله