استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال هزار و ۲۵۲ پروژه در دهه فجر در استان کلنگ‌زنی و افتتاح می شود، گفت: سهم شهرستان خوسف از این پروژه‌ها ۷۶ مورد است.

قناعت در حاشیه سفر یک روزه به شهرستان خوسف در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام، اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی و کشور در حال آماده شدن برای برگزاری جشن بزرگ پیروزی انقلاب هستند.

استاندار خراسان جنوبی به توطئه آفرینی‌های اخیر نظام سلطه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مردم خراسان جنوبی در روز ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور با حضور باشکوه خود در مراسم راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب جواب محکمی به دشمنان خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به درختی تنومند تبدیل شده است، بیان کرد: دشمن سعی دارد تا با بزرگ کردن مشکلات و نقاط ضعف کشور، مانع از حضور مردم در جشن‌های انقلاب شود، اما مردم ما در جشن‌های متنوعی که در سطح استان و کشور در دهه فجر در حال برگزاری است، مشارکت گسترده‌ای دارند و ان شاء‌الله این حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن تکمیل خواهد شد.

قناعت با بیان اینکه ۷۶ پروژه دهه فجر امسال در شهرستان خوسف قرار دارد که ۶۰ پروژه افتتاح و ۱۶ پروژه کلنگ‌زنی است، افزود: اعتبار این پروژه‌ها بالغ بر ۱۵۶میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه امروز به شکل نمادین چهار مورد از این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسید، گفت: از این تعداد ۱۰ مورد گلخانه با اعتباری بالغ بر چهار و نیم میلیارد تومان و ساختمان شرکت توزیع برق خوسف با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۸۰۰‪ میلیون تومان و احداث خط تقویتی گاز خوسف به ماژان با اعتباری بالغ بر میلیارد  ۴۵ میلیارد تومان است.

به گفته وی؛ این طرح یک فرصتی است که اگر در سال‌های بعد دچار افت فشار شبکه گاز شدیم بتوانیم شهرها و روستا‌های اطراف را از گاز ذخیره شده در این لوله‌ها استفاده کنیم.

وی  در پایان افزود: همچنین دهه فجر فرصت خوبی بود که به زیارت امامزاده شاه سلیمان علی(ع) خوسف آمدیم و ۴۶ سوئیت و زائرسرا در این امامزاده افتتاح شد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور