#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

 مدیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد استانی مدیریت کرونا در خراسان جنوبی با تأکید بر پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی در عید قربان از مردم خواست در این عید بزرگ از هرگونه تجمع، مهمانی و دورهمی خانوادگی بپرهیزند و برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان در خانه بمانند.

ناصر نبی زاده، امروز سه شنبه ۲۲ تیرماه با هشدار انتقال سریع ویروس خطرناک دلتای هندی به افراد به رسانه‌های گروهی  گفت: از مردم می‌خواهیم در عید سعید قربان از در آغوش کشیدن یکدیگر، دست دادن و یا روبوسی خود داری کرده و به جای حضور فیزیکی، عید را تلفنی یا از طریق فضای مجازی به یکدیگر تبریک بگویند.

، وی افزود: با گسترش ویروس دلتا، شاهد روند افزایشی شیوع کرونا در ۲۵ استان کشور از جمله خراسان جنوبی هستیم.

مدیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد استانی مدیریت کرونا ادامه داد: در استان طی هفته گذشته نسبت به دو هفته قبل تعداد بستری‌ها و بیماران تنفسی افزایش داشته و افزایش مراجعات سرپایی نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است.

نبی زاده به گسترش بیماری کرونا در استان‌های همجوار به ویژه سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد اشاره کرد و گفت: نگرانی‌هایی در این بستر به دلیل رفت و آمدها و ارتباطات استان ما با استان‌های دیگر وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای گذر از این شرایط سخت، بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و شیوه‌های موجود برای آگاهی بخشی و اقناع سازی عمومی در مواجهه با موج جدید بیماری کرونا ضرورت دارد.