معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: استانداری خراسان جنوبی، افتخار میزبانی یک شهید گمنام گرانقدر را دارد.

ناصر ناصری، در جمع اعضای شورای فرهنگی استانداری، اظهار کرد: با پیگیری‌های استاندار، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تدفین یک شهید بزرگوار در محل استانداری موافقت کرده است.

وی تصریح کرد: مراسم تدفین این شهید بزرگوار، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در محل استانداری برگزار می‌شود.

معاون استاندار، شهید شدن را اوج تعالی انسان عنوان کرد و گفت: در دین اسلام، هیچ حرکتی بهتر و گران  بهاتر از شهادت و کشته شدن در راه خدا عنوان نشده است؛ انسانی که در راه خدا شهید می‌شود، استحکام جامعه را حفظ و تضمین می‌کند.

وی ادامه داد: شهیدان با فدا کردن جان خود، پایه‌های اقتدار کشور را محکم کردند، لذا همه ما وظیفه داریم در قبال این از خودگذشتگی، شهدا را تکریم کرده و یادشان را زنده نگهداریم.

معاون استاندار از برنامه‌های استانداری ویژه ایام فاطمیه گفت و اظهار کرد: بنا به درخواست همکاران و استقبالی که از مراسم عزاداری ایام محرم صورت گرفت، در ایام فاطمیه هم مراسم عزاداری خواهیم داشت؛ مراسم عزاداری ایام فاطمیه روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه؛ ۴ تا ۶ دی ماه از ساعت ۱۸ در محل استانداری برگزار می‌شود

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور