معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از محرومیت‌های استان، ضعف در ارائه خدمات عمومی به‌ویژه در حوزه ماموریتی شهرداری‌هاست که ارائه این نوع خدمات به شهروندان باید ارتقا یابد.

 علیرضا عباس‌زاده  در نشست تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اظهار داشت: خراسان جنوبی از محرومیت‌های مزمن رنج می‌برد لذا رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به جنوب خراسان از مسئولان خواستند که به این خطه سفر کنند و در راستای رفع محرومیت‌های موجود، اقدامات اساسی انجام دهند.

وی افزود: با توجه به عضویت شهرداری‌های استان در سازمان همیاری شهرداری‌ها، این مجموعه باید با کار مبتنی بر تعاون که نفع آن به عموم مردم استان نیز می‌رسد و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خطه زرخیر خراسان جنوبی چون مرز و معادن گام‌های موثری را در راستای توسعه استان بردارد.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: سازمان همیاری شهرداری‌ها باید با اقدامات خلاقانه و بهره‌گیری از ظرفیت فعالیت‌های اقتصادی در راستای تولید ثروت که به‌صورت باقیات صالحات باقی خواهد ماند، گام بردارد.

وی با اشاره به آیه ۱۴ سوره آل عمران ادامه داد: انسان تا آخرین لحظه عمر خود نیز از حالتی به حالت دیگر در حال تودیع و معارفه است به عنوان نمونه از حالت بی‌سوادی تودیع و به حالت باسوادی معارفه می‌شود یا از حالت بیماری تودیع و به حالت سلامت معارفه می‌شود و این موضوع مهم در همه مراحل زندگی انسان جاری و ساری است.

عباس‌زاده گفت: عیار اهل تقوا از این طریق برای خداوند مشخص می‌شود و این مساله تذکری برای ماست تا بتوانیم خود را برای تودیع نهایی آماده کنیم و سربلند از این دنیا برویم.

وی عملکرد مدیرعامل سابق سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به شرایط مترتب بر این سازمان، فعالیت‌های خوبی در این مجموعه صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: اعضای جدید هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان در این دوره، دورنمای شایسته‌ای را برای سازمان تعریف کرده‌اند لذا باید با کار و تلاش مضاعف، به جایگاه واقعی خود برسد و در این راستا از ظرفیت‌های قانونی و کاری خود نیز برای ارتقای شهرداری‌ها بهره ببرد.

در این نشست از خدمات “مسعود قلی‌زاده” مدیرعامل سابق سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان جنوبی قدردانی و سید “محمد اسماعیل فاطمی” با حکم استاندار به عنوان مدیرعامل این سازمان معرفی شد.