#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نمایش کمدی “قفل های کوفتی”  در تالار محراب شهرستان فردوس به روی صحنه رفت .

 سید علی زمزم با بیان این خبر، عنوان کرد: نمایش “قفل های کوفتی” به نویسندگی حسین ابراهیمی و کارگردانی منیره خطیب به مدت هفت شب، تا ۷ تیرماه، اجرا خواهد داشت.

وی با اشاره به این که در این نمایش احسان محمدیان، علی مرادزاده میرزایی و منیره خطیب به ایفای نقش می پردازند، اضافه کرد: منشی صحنه سپیده نصیری و طراح پوستر نمایش محمود سیف اللهی است.

زمزم خاطرنشان کرد: داستان نمایش درباره زن و مردی است که پشت درهای بسته آپارتمان خود باقی مانده اند و ماجراهایی بین آن ها رخ می دهد.

به گفته وی ، آخرین اثر کمدی حسین ابراهیمی قصد دارد تا با زبان طنز، غافل شدن انسان ها از یکدیگر و غرق شدن آن ها در روزمرگی ها و فضای مجازی را به تصویر بکشد. همچنین او با این نمایش این پیام را به مخاطب می دهد که اگر خداوند حکیم با حکمت خود دری را می‌بندد، بدان و آگاه باشد که صلاح تو در آن زمان همان است و چون اراده ی خداوند تعلق گیرد درهای بسته به رویت باز خواهند شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: حسین ابراهیمی از هنرمندان پیشکسوت و با استعداد و سرشناس تئاتر استان، با انرژی و پرتلاش از هیچ کوششی برای روشن نگه داشتن چراغ تئاتر استان دریغ نکرده و قدردان زحمات او هستیم.