#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره «بیماری کرونا در انعکاس رسانه ای » خبر داد.
ناصر نبی زاده با بیان این خبر عنوان کرد: با توجه به ضرورت انعکاس مطالب مربوط به کنترل و پیشگیری از کرونا ، این اداره کل جشنواره کمی «بیماری کرونا در انعکاس رسانه ای » را از تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۹۸ لغایت ۳۰ فروردین ماه ۹۹ برگزار می نماید.

به گفته وی معرفی ویروس کرونا ، روش های کنترل و پیشگیری ، میزان سنجی همراهی مردم در پیشگیری از پراکندگی گسترده ویروس و همه گیری آن ، شایعه ها و حواشی ایجاد شده و علل آن ، اقدامات و عملکرد دولت و نظام پزشکی در کنترل و پیشگیری و درمان ،تغییر سبک زندگی در شرایط کنونی در ایام قبل از عید ، حین عید ، بعد از عید نوروز، اقدامات نیکوکارانه مردم در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، گزارش اقدامات بازرسی ، نظارت و برخورد با محتکران و متخلفین ، پویش درخانه بمانیم و عیددیدنی مجازی و مطالب مرتبط با این بحران از موضوعات این جشنواره می باشند.

گفتنی است جشنواره در بخش های خبر ، گزارش، مصاحبه ، عکس ،کاریکاتور ، متن های آموزشی برگزار می گردد. جوایز جشنواره نیز مساعدت مالی به نسبت فعالیت تا سقف ۰۰۰/۰۰۰ /۳۰ ریال خواهد بود. لازم به ذکر است اختتامیه جشنواره اردیبهشت ماه ۹۹ برپا خواهد شد.