دبیر نخستین جشنواره استانی گل نرگس گفت: همزمان به “نرگس خوسف” در قاب دوربین عکاسان و خبرنگاران استان قرار گرفت.
مهندس حامد عارفی نیاگفت: ۳۵ نفر از عکاسان خراسان جنوبی ضمن بازدید از مزارع گل نرگس از آثار تاریخی و ابنیه شهرستان خوسف بازدید کردند
وی افزود: در آستانه برگزاری جشنواره استانی گل نرگس خوسف جمعی از عکاسان به همراه خبرنگاران در نرگس‌زارهای روستای کلاته ملک، آریش و دستگرد زیبایی نرگس را به تصویر کشیدند.
دبیر نخستین جشنواره استانی گل نرگس گفت: نخستین جشنواره استانی گل نرگس همزمان با ۲۷ آذر جاری در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
مهندس حامد عارفی نیا  گفت: خراسان‌جنوبی با تکیه بر توان فرهنگی و نقش اساسی در رشد و توسعه کشاورزی از جایگاه ویژه ¬ای برخوردار است.
وی افزود: در همین راستا و به منظور معرفی محصولات استراتژیک استان، نخستین جشنواره استانی عکس گل نرگس در آذرماه سال جاری برگزار می¬شود.
مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی اظهارکرد: امیدواریم این جشنواره عکاسی بتواند نقش ویژه خود را در معرفی گل نرگس استان خراسان جنوبی ایفا کند.
عارفی نیا گفت: عکس از سویی در پیوند استوار با صنعت و فناوری، روز به روز متحول می‌شود و از سوی دیگر ریشه در قریحه، احساسات و معرفت هنرمند عکاس دارد که این امر می‌تواند نقش ویژه هنرمندان استان را در امر تحقق اقتصاد مقاومتی روشن کند.
عارفی¬‌نیا با تاکید بر نقش مکمل توسعه فرهنگی ورشد اقتصادی، عنوان کرد: گسترش اقدامات فرهنگی از این دست در خصوص سایر محصولات استراتژیک کشاورزی استان در دستور کار مسئولین قرار دارد که همت همه دست اندرکاران امر را در بخش ¬های مختلف طلب می¬کند.
وی از هنرمندان، عکاسان و علاقه مندان به عکاسی دعوت کرد که ضمن مراجعه به آدرس http://kj-agrijahad.ir/index.php/narges با ارسال آثار خود در جشنواره مذکور شرکت کنند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله