?رزمایش طرح ترافیکی زمستانه امروز همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد که در آن ۶۴۷ تیم امدادی و عملیاتی، آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

سید ابوالحسن میرجلیلی  افزود: این تیم‌ها شامل نیروهای هلال احمر، تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵، آتش نشانی، راهداری، پلیس، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها هستند.

وی گفت: تمامی تیم‌های مذکور به همراه همه تجهیزات در اختیار باید به صورت آماده به کار باشند تا در صورت هر گونه اعلام نیاز، بخشی یا همه تیم‌ها به صورت آماده باش کامل قرار گیرند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: در ۲ ماه گذشته هم با دستور استاندار خراسان جنوبی ۵۲ تیم به نقاط حادثه‌خیز اعزام شدند و نقایص احتمالی رفع شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش سطح نفوذپذیری خاک، احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی حتی با بارندگی‌های کم در استان وجود دارد.

میرجلیلی از مردم خواست نسبت به هشدارهای هواشناسی حساسیت بیشتری داشته باشند تا خسارت‌ها در فصل پیش روز مانند سال گذشته کاهش چشمگیری داشته باشد.

رزمایش طرح ترافیکی زمستانه امروز ۲۳ آذر ماه همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استان برگزار شد و ۶۴۸ تیم امدادی و عملیاتی تا پایان امسال آماده ارائه خدمات به مردم هستند.