در دیدار اعضای شورای اسلامی و فرماندار فردوس با مدیرعامل هلال احمر خراسان جنوبی به لزوم توجه بیشتر به ظرفیت های استان به ویژه شهرستان فردوس پرداخته شد.

 

این دیدار عصر ۹مرداد ماه با حضور فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر فردوس با مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در محل دفتر مدیر عامل برگزار شد.

 

فرماندار فردوس ضمن تبریک انتصاب آقای شهریاری به عنوان مدیرعامل هلال احمر خراسان‌جنوبی، گزارشی از فعالیت های هلال احمر و همچنین جذب گردشگر در آبگرم معدنی فردوس ارائه کرد.

مهدی ابراهیمی به لزوم تغییر کاربری زمین های حاشیه بلوار اصلی فردوس که در اختیار هلال احمر قرار دارد اشاره کرد و گفت: در راستای جذب و توقف گردشگر، زیبا سازی سیمای شهری یکی از عوامل می‌باشد و قطعا این مهم در رشد و توسعه همه جانبه منطقه تاثیر گذار خواهد بود.

 

وی خواستار رفع برخی موانع از جمله اینترنت، افزایش آب شرب و فضای سبز در محل آبگرم معدنی و همچنین ساخت مجتمع انبار های امدادی هلال احمر شهرستان شد.

 

در ادامه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ضمن تشکر از خدمات انجام شده از تقسیم اعتبارات گفت و افزود: جمعیت هلال احمر در هر شهرستان بنا به ظرفیت خودش آماده ارائه خدمات است و زیر ساخت های موجود نیز نتیجه توجه مردم به هلال احمر می باشد.

 

محمد رحیم شهریاری با بیان اینکه موقعیت استراتژیک منطقه و عبور بیش از ۱۰میلیون مسافر از مسیر خراسان جنوبی را موهبتی دانست که باید از این ظرفیت استفاده کرد، گفت: آبگرم معدنی هلال فردوس یکی از جاذبه های گردشگری استان و از ظرفیت های غیرقابل انکار منطقه می باشد و اولویت این جمعیت را در این خصوص برنامه توسعه جامع با حضور مستمر مشاور دانست.

 

وی با اعلام اینکه از سرمایه گذاران بخش خصوصی بطور کامل استقبال میکنیم، بیان کرد:  در چند ماه اخیر نسبت به نوسازی برخی تجهیزات آبگرم ۴۰۰میلیون ریال هزینه شده است    و پوشش اینترنت منطقه در حال پیگیری می باشد.

وی افزود: فاز اول تصفیه خانه فاضلاب به بهره برداری رسیده است که گامی مهم در مسیر توسعه فضای سبز منطقه است.

 

وی با بیان اینکه تقویت حوزه امدادی تقویت نظام است، گفت: به محض تعیین تکلیف زمین برای ساخت مجتمع انبارهای امدادی هلال احمر از سوی شهرستان برای ساخت اقدام خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: برای تجاری سازی زمین حاشیه شعبه هلال احمر فردوس هماهنگی های لازم صورت پذیرفته است و نیاز به همراهی اوقاف می باشد

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله