#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از راه‌اندازی کلینیک تنفسی در شهرهای بزرگ استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: همکاران متخصص طب سنتی در بیرجند به این کلینیک پیوستند.

جلال احمدی روز شنبه درباره راه‌اندازی کلینیک تنفسی در خراسان جنوبی گفت: محلی که بیماران تنفسی از جمله بیماران مبتلا به کرونا مراجعه کنند و به راحتی تحت درمان قرار بگیرند و در عین حال از مواجهه این بیماران با بیماران دیگر خودداری شود، از مدتی قبل در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته است و ما هم در تمامی شهرهای بزرگ استان این کلینیک تنفسی را راه‌اندازی کردیم.

وی افزود: در بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند که بیمارستان معین درمان بیماران کرونا در بیرجند و کل استان است، علاوه بر اینکه مدتی است کلینیک تنفسی راه‌اندازی شده و در ۲ شیفت صبح و عصر همکاران متخصص بیماری‌های عفونی و داخلی آنجا مشغول فعالیت هستند، اخیرا همکاران متخصص طب سنتی هم به این کلینیک اضافه شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار داشت: بنابراین جمع همکاران متخصص داخلی، عفونی و طب سنتی در کلینیک تنفسی تکمیل شده است.

وی گفت: متخصصان طب سنتی هر روز صبح در این کلینیک حضور دارند و بیماران خواهان استفاده از روش‌های طب سنتی در درمان خود، می‌توانند به همکاران متخصص طب سنتی مراجعه کنند.