?حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: از ابتدای تیرماه ساعت کاری ادارات یک ساعت زودتر شروع و یک ساعت زودتر خاتمه می یابد.
در فصل گرما به جهت رعایت الگوی مصرف در کلیه دستگاه های اجرایی به جز مراکز درمانی و خدمت رسان که مکلف به ارائه خدمات شبانه روزی هستند تغییر کرد.
بر این اساس از یکم لغایت 31 تیرماه ساعت کاری از 6:30 آغاز می شود و یک ساعت زودتر نیز پایان میرسد.
در این نامه امده است: در صورت نتیجه مثبت این بخشنامه تمدید خواهد شد.
