معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبي که در جلسه برنامه ريزي و بازخواني پروتکل استقرار گروه هاي پزشکي فوق تخصصي چشم و دندان بنياد خيريه نورآوران سلامت سخن مي گفت بابيان اين مطلب، افزود: قرار است براي محرومين و روستائيان عزيز كه جزو بهترين مخلوقات خداوند هستند اقدامات خيرخواهانه مناسبي صورت گيرد؛ از اين رو تمامي دستگاه هاي اجرايي ذي ربط بايد نهايت همكاري را با متوليان اين امر در بنياد خيريه نورآوران داشته باشند.
سيد مجتبي علوي مقدم، ضمن تبريک دهه کرامت گفت: رسيدگي به محرومين و رفع مشكلات آنها از مهمترين آموزه هاي ديني و اعتقادي ما است كه در متون ديني و مذهبي نيز داراي جايگاه بسيار بالايي است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبي، با بيان اينکه اين سفر، سومين سفر خيرخواهانه گروه هاي پزشکي تخصصي به استان است ، ادامه داد: اميد است اين سفر به بهترين نحو ممکن و مطابق با پروتكل هاي در نظر گرفته شده برگزار و داراي نتايج و بركات خوبي نيز همچون گذشته باشد.
علوی مقدم، با اشاره به اینکه باید استفاده حداکثري از اين تيم در زمان حضور در استان صورت گيرد، افزود: فرمانداران در زمينه انتخاب نقطه مناسب براي استقرار اين گروه در کنار خانه هاي بهداشت روستايي و نيز اماكني كه دسترسي به امكانات مورد نياز باشد همكاري لازم را داشته باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، ضمن تاکيد بر استفاده از ظرفيت شهرداري هاي استان در اين زمينه، گفت: از ظرفيت آموزش و پروش نيز در جهت اسکان و نيز آموزش بهورزان بايد استفاده لازم صورت گيرد.
- بدون نظر
- کدخبر:16231
- حوزه: اخبار استان, اخبار اسلایدر, اخبار اصلی, اسلایدر, پزشکی و سلامت, جامعه, خبر مهم
دستگاه های اجرای همکاری لازم را با بنياد خيريه نورآوران داشته باشند
لینک کوتاه خبر:
https://khabarvahonar.ir/news/?p=16231
- پربازدیدترین ها
- داغ ترین ها