استاندار خراسان جنوبی گفت: حضور نجمه خدمتی، یگانه ورزشکار المپیکی استان در کاروان ورزشی ایران برای دومین دوره متوالی، بیانگر وجود استعدادهای فراوان و ظرفیت‌های بی‌شمار خراسان جنوبی در عرصه‌های مختلف به ویژه در زمینه ورزش است.

 در پیام “حمید ملانوری” برای کاروان ورزشی ایران در المپیک توکیو آمده است: میدان المپیک، تجلیگاه ارزش‌ها و مناسبات انسانی و ترویج‌دهنده فضایل و سجایای اخلاقی است و شرکت در این جشنواره بزرگ ورزشی، افتخاری بزرگ در دوران حیات ورزش حرفه‌ای ورزشکاران قلمداد می‌شود.

وی افزود: با عنایت به منشور و اهداف جهانی المپیک، بدون تردید رسالت اصلی کاروان ورزشی ایران در این آوردگاه، صدور پیام صلح، معنویت و اخلاق به جامعه جهانی است.

استاندار خراسان جنوبی ضمن آرزوی موفقیت برای کاروان ورزشی ایران در المپیک ۱+۲۰۲۰ توکیو ژاپن ابراز امیدواری کرد: با دعای خیر مردم، ورزشکاران کشورمان بتوانند با ارائه عملکردی قابل قبول، پیام‌آور عزت، اقتدار و توانمندی ملت بزرگ ایران باشند و با به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در این آوردگاه، تبلور عینی عزم و اراده ملت قهرمان ایران زمین را در مصاف با حریفان، بارها و بارها به منصه ظهور برسانند و همچون گذشته شادی‌بخش و امیدآفرین، ظاهر شوند.

وی بیان کرد: حضور نجمه خدمتی، یگانه ورزشکار المپیکی استان در کاروان ورزشی ایران برای دومین دوره متوالی بیانگر وجود استعدادهای فراوان و ظرفیت‌های بی‌شمار خراسان جنوبی در عرصه‌های مختلف به ویژه در زمینه ورزش است لذا امیدواریم این بانوی ورزشکار تیراندازی کشورمان بتواند با توکل بر خدا، خودباوری و دعای خیر مردم ایران به ویژه مردمان متدین و ولایتمدار خراسان جنوبی با کسب افتخار، یک بار دیگر تاریخ‌ساز شود.

ملانوری ادامه داد: فارغ از کسب هر نتیجه‌ای به ویژه برای نماینده شایسته خراسان جنوبی در المپیک، هیچ چیزی از ارزش‌ها، لیاقت‌ها و توانمندی‌های این بانوی جوان، با استعداد و خوش آتیه کشورمان نخواهد کاست و بی‌شک مسیر تعالی و فتح قله‌های عزت و افتخار در آوردگاه‌های مختلف آسیایی و جهانی برای ایشان همچنان هموار خواهد بود.

بازی‌های المپیک توکیو از روز جمعه یکم مرداد آغاز می‌شود و تا هفدهم آن ماه ادامه دارد.

کاروان ورزشی ایران با ۶۶ ورزشکار و بیشترین تعداد سهمیه در تاریخ ۱۷ دوره المپیک راهی این مسابقات شد.