مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی آموزش دوره های قرآنی به مربیان را در فرایند آموزش بسیار مهم برشمرد و بیان داشت:توانمند سازی مربیان قرآنی بی شک از ضروریات جامعه امروزی است.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛احمد محبی صبح امروز ۵ تیرماه جاری طی بازدید از دوره آموزشی” مشکاه الهدی ” که در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان در حال برگزاری استگفت:آموزش دوره های قرآنی ویژه مربیان از اولویت های این اداره کل می باشد چرا که نسل جوان امروزی نسلی سوال کننده می باشد که نباید سوالاتشان بی پاسخ بماند.

 

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان با تقدیر از مجریان این دوره،یکی از اهداف این طرح را رفع نیازهای موجود در این زمینه دانست و بیان داشت:تربیت مربیان متعهد،متخصص و کارآمد از اهداف مهم شورای توسعه قرآنی استان می باشد و این اداره کل از فعالیت ها و طرح های قرآنی که در راستای توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کارآمدتر باشند حمایت خواهد کرد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه برای کلیه شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گواهی نامه صادر خواهد شد تصریح کرد:این دوره با رویکرد توانمندسازی مربیان قرآنی، معاونان پرورشی و مشاورین مذهبی در حال برگزاری است.

 

مدیر موسسه قرآن پژوهی اولی الابصار بیرجند نیز در این مراسم با بیان اینکه این دوره هشت روزه است، گفت: ۸۰ نفر از بانوان و ۲۰ نفر از آقایان در این دوره شرکت کردند.
زهرا استانستی، تصریح کرد:دوره آموزشی مشکات الهدی با همکاری موسسه قرآن پژوهی اولی الابصار بیرجند، موسسه رویش‌های انقلاب اسلامی استان، جمعیت خدمتگذاران ایثار و مقاومت با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.
استانستی خاطرنشان کرد: این دوره بیشتر تحت عنوان تربیت شخصیت به ویژه در سنین چهار تا ۱۴ سال برگزار شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله