?« باسمه تعالی »
فرارسیدن «هفته دولت» یاد آور فداکاری و رشادت های فرزندان نیک سرشت این سرزمین خدایی است که با عزمی جزم، عهد کرده اند تا تحقق بخش شعائر اسلامی و آرمان های انقلابیِ نظام مردم سالار خویش باشند.
?این ایام یادآور اخلاصِ در عمل دو آموزگار وارسته، شهیدان رجایی و باهنر است؛ دو خادم شایسته ملت که انسانیت، زندگی و شهادتشان، الگو و درس‌آموز بود.
?هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با راه و مرام شهیدان رجایی و باهنر، افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را هدف گذاری کنند و اکنون که نظام جمهوری اسلامی ایران، آماج بی رحمانه ترین تحریم های استکبار جهانی قرار دارد، باید با وحدت، همدلی و تدبیر، زمینه های پیشرفت روزافزون و حمایت از تولیدکنندگان و فعالان عرصه کار و سرمایه با رویکرد جهش تولید و همچنین گسترش روحیه امید و نشاط را در جامعه فراهم نماییم.
?اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان، بویژه کارگزاران و کارمندان خدوم دولت در استان خراسان جنوبی تبریک عرض می نمایم و موفقیت همگان را در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان سرافراز، از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.
?محمد صادق معتمدیان