?بیکی گفت: کشفیات مواد مخدر در شهرستان نهبندان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۹۰ درصد افزایش یافته است.
«مجید بیکی» امروز در چهاردهمین کمیسیون عملیات شهرستان نهبندان که در محل سالن اجتماعات نیروی انتظامی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه نیروی انتظامی به لحاظ ساختار و ارتباط با مجموعه دولت، تاکنون مأموریت های متعددی را انجام داده است.
?فرماندار نهبندان با بیان اینکه خدمت به مردم نوعی عبادت است، گفت: همکاران نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی، جهادی و ایثارگرانه به مردم خدمات ارائه می دهند که جای تقدیر و تشکر دارد.
?بیکی تصریح کرد: نکته مهم این است که یک مجموعه، یک شهرستان، یک استان و در نهایت یک کشور اگر بخواهد به اهداف مورد نظر خود برسد باید در بدنه آن امنیت حاکم باشد که مجموعه نیروی انتظامی در این خصوص جهادگونه حرکت می کند.
?وی با اشاره به اینکه کشفیات مواد مخدر در شهرستان نهبندان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۹۰ درصد افزایش داشته است، عنوان کرد: افزایش کشفیات در سایه انسجام و تلاش شبانه روزی همکاران نیروی انتظامی نهبندان محقق شده است.
?فرماندار نهبندان با بیان اینکه در سال جاری کشور درگیر بیماری کرونا بود، افزود: اولویت اصلی تمامی فعالیت های نیروی انتظامی بر اساس ماموریت های ستاد ملی کرونا، مدیریت بیماری کرونا بود که در این حوزه شاهد توفیقاتی بوده ایم.

?بیکی از مجموعه نیروی انتظامی خواست تا از مردم در راستای ایجاد امنیت داخلی بهره بیشتر ببرند و ادامه داد: ارتباط دوسویه با مردم موثر است چرا که مردم مخالف ناامنی و اختلاف هستند، از مردم باید به عنوان یاری گر امنیت استفاده شود.

?وی در پایان از مجریان انتخابات شهرستان نهبندان خواست تا انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری را با کمترین حاشیه و بی نظمی دنبال کنند و همواره هوشیار باشند تا خللی در روند انتخابات سالم به وجود نیاید.