?استاندار خراسان جنوبی گفت: ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان از برق برخوردارند.
معتمدیان با اعلام این خبر در جریان بازدید از مسکن روستایی بشرویه اظهار امیدواری کرد: با همت مردم و مسئولان در سایر شاخص ها نیز به عدد قابل توجهی در برخورداری از خدمات نائل شویم.
?به گفته وی؛ در شاخص برقرسانی به روستاها، جلوتر از برنامه توسعه قرار داریم.
?وی به حرکت جهادی شرکت گاز در اجرای نهضت گازرسانی اشاره کرد و گفت: با حمایت مجلس، تمرکز دولت برروی استان و تأمین منابع مالی مورد نیاز، با افتخار اعلام می کنیم که در استان پهناور خراسان جنوبی با روستاهای کم جمعیت و کم تراکم خوشبختانه در زمینه گازرسانی به موقعیت خوبی دست یافته ایم و همه شهرهای خراسان جنوبی از نعمت گاز برخوردارند.
?استاندار ادامه داد: در سال ۹۷ آمار روستاهای برخوردار از نعمت گاز استان ۴۶ درصد بوده اما در حال حاضر ۷۷ درصد روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.
?به گفته وی؛ براساس پیش بینی های صورت گرفته حداکثر تا پایان سال ۹۹ و تا قبل از اتمام دولت، همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز برخوردار می شوند.
?معتمدیان تصریح نمود: بنا به تأکید قانون توسعه کشور، ارائه خدمات به روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت برنامه ها قرار دارد اما در استان همه روستاهای زیر ۲۰ خانوار که در مجاورت خط انتقال گاز هستند، گازرسانی می شوند.