معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: شرکت گاز، بانک ملی و ادارات کل پست، کمیته امداد امام خمینی (ره)، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اموال و املاک بنیاد مستضعفان، ثبت احوال، امور عشایری و هواشناسی رتبه برتر کشوری دستگاه‌های اجرایی را در جمیع شاخص‌ها کسب کردند.

محمد حسینی در نشست شورای اداری استان خراسان جنوبی از موفقیت برخی دستگاه‌های اجرایی استان در ارزیابی‌های کشوری خبر داد و افزود: این ارزیابی‌ها در سطوح و رده‌های مختلف صورت گرفته و کسب رتبه‌های برتر توسط دستگاه‌های اجرایی استان قابل تقدیر است.

وی به رتبه‌بندی مدیران دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور در اجرای برنامه‌های دیدار چهره به چهره و ملاقات مردمی اشاره کرد و گفت: براساس مکاتبه مدیرکل ارتباطات مردمی و سفرهای مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سه سطح حایز رتبه شده‌اند.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: مدیران کل کمیته امداد امام خمینی (ره)، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بیمه سلامت و گمرکات استان رتبه اول دستگاه‌ها را در سطح کشور به دست آوردند.

وی افزود: مدیر صندوق کارآفرینی امید و مدیران کل امور اقتصادی و دارایی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان رتبه دوم دستگاه در سطح کشور را اخذ کردند.

حسینی گفت: رتبه سوم این ارزیابی‌ها هم به مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و مدیران کل آموزش فنی و حرفه‌ای، ثبت احوال و آموزش و پرورش استان اختصاص یافته است.

وی در ادامه به کسب رتبه ۱۲ دستگاه استان در کل کشور و در ارزیابی برخی شاخص‌ها اشاره کرد و گفت: دانشگاه بیرجند، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل امور زندان‌ها، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل بهزیستی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جمله این دستگاه‌ها هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: اداره کل امور مالیاتی، اداره کل کتابخانه‌های عمومی، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، اداره کل دامپزشکی و اداره کل آموزش و پرورش نیز در برخی شاخص‌ها حایز رتبه شده و در شمار دستگاه‌های برتر کشوری قرار گرفته‌اند.