رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۷۰ عنوان برنامه محوری به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در این استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمد ملایی  افزود: مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام و یوم الله ۱۵ خرداد در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم محوری بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شامگاه ۱۳ خرداد با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، جمعی از مسوولان استان و با سخنرانی رییس موسسه روایت سیره شهدا در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: مراسم محوری گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد نیز روز شنبه ساعت ۲۰:۳۰ در فضای باز آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری آیین‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد و سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تمامی شهرستان‌های استان و مساجد خبر داد و گفت: فضاسازی شهری، تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقات، شب شعرهای مجازی، نشست‌های بصیرتی و رژه موتوری از دیگر برنامه‌ها در این ایام خواهد بود.

حجت الاسلام ملایی افزود: با گذشت ۳۲ سال از ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) همچنان داغ رفتن امام تازه است اما روز به روز راه امام و انقلاب اسلامی نورانی‌تر شده و مخاطبان بیشتری را در سراسر جهان جذب می‌کند.

وی از یوم الله ۱۵ خرداد به عنوان یکی از روزهای سرنوشت‌ساز در تاریخ کشور یاد کرد و گفت: کسانی که در ۱۵ خرداد به امام و مرجعیت لبیک گفتند، مردمی بودند که با انگیزه دینی و اعتقادی قیام کردند لذا ۱۵ خرداد که به تعبیر امام راحل مبدأ نهضت اسلامی است، بیانگر ماهیت دینی و مردمی انقلاب اسلامی است که باید برای همیشه زنده بماند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز نیز ادامه راه شهدای ۱۵ خرداد در اطاعت از ولایت فقیه و حضور در انتخابات پیش‌رو است.